Att anlita oss ska vara tryggt. Varje gång.

Våra kunder är hjärtat i vår verksamhet. Vi lovar därför att göra allt vi kan för att du som kund ska vara nöjd i ditt val av oss. Här kan du läsa mer om hur vi gör för att uppnå det.

  • Engagerade medarbetare
  • Personlig service
  • Nöjd kund-garanti

För stora och små företag!

Kärnan i vår service är kvalitet, och personligt engagemang

Idag rekommenderar 90% av våra kunder oss till andra. Det är vi både glada och stolta över. Men vi vill nå ännu högre. Därför arbetar vi varje dag med att fånga upp förbättringsmöjligheter för att förbättra servicen till våra kunder. Grunden för det är personligt engagemang, lyhördhet och ett välutvecklat kvalitetsarbete.

logo

Stort antal uppdrag

logo

Ledningssystem kvalité och miljö

Kvalitetssäkrad service

Vi vill att det ska kännas bra och tryggt före, under och efter att vi har städat i era lokaler. Du skall alltid kunna lita på att vi utför vad vi lovat, att vi gör det på ett säkert sätt samt att våra anställda trivs och har rätt förutsättningar för att göra ett riktigt bra jobb. Vi har sammanfattat vårt löfte till dig som kund i sex punkter.

1

Alltid nöjd kund-garanti

Vår kvalitetsgaranti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder. Så om vi har gjort något fel eller om du inte är nöjd med vår städning, åtgärdar vi det du inte är nöjd med. Du har dessutom alltid en personlig kontaktperson hos oss, som du snabbt och enkelt kan ta kontakt med.

2

En kontaktperson, för alla ärenden

Som företagskund hos Bettys behöver du aldrig fundera på vem du ska vända dig till, er kontaktperson hanterar alla frågor som rör städningen, extratjänster, ekonomifrågor och annat. Du behöver med andra ord inte ringa till en krånglig växel eller opersonlig kundsupport utan ringer, eller mejlar, direkt till rätt person.

3

Miljö- och kvalitetssäkrad service

Vårt ledningssystem säkerställer att vi har rätt organisation och rutiner på plats för att ge dig och dina kollegor en professionell och miljövänlig kvalitetsleverans.

4

Erfarna och engagerade medarbetare

Vi ser alltid till att våra anställda har konkurrenskraftiga löner och arbetsvillkor samt att de får rätt utbildning och information innan de utför uppdrag i era lokaler. Det tror vi skapar bäst förutsättningar för både nöjda kunder och anställda.

5

Robust ansvarsförsäkring om något händer

Alla som arbetar på Bettys Städ respekterar våra kunders arbetsplatser och egendom. Våra anställda har också alltid en bra ansvarsförsäkring ifall något händer dem när de är på plats i era lokaler. Våra ansvarsförsäkringar täcker naturligtvis också eventuella skador på person och egendom i era lokaler som vår personal orsakar.

6

Trygga säkerhetsrutiner

Vi utför vår städning på er arbetsplats. Det förpliktigar. Därför har vi fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och annat som behövs för att få access till er lokaler. Alla som arbetar på Bettys Städ respekterar er arbetsplats och egendom. Vi ser alltid till att vår personal har den kunskap och information som behövs för att leverera en bra och säker service på just er arbetsplats.

Våra kunder

Vi på Bettys är stolta över att erbjuda företagsstäd till företag och organisationer i de flesta branscher och storlekar. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag och 90 % av våra kunder rekommenderar oss till andra.

 

Vill du veta mer?

Tveka inte på att kontakta oss om du har frågor som du inte fått svar på, eller vill veta mer om hur det är att vara kund till oss. Välkommen till Bettys!

Hitta ditt lokala städteam!

Vi på Bettys Städ finns idag på många orter i Västsverige, Stockholmsregionen och i Malmö. Klicka dig vidare för att komma i kontakt med våra lokala städteam i GöteborgStockholm, Uppsala, Malmö, Alingsås, Borås, Kungsbacka, Kungälv, Lerum, Trollhättan eller Uddevalla.